دانلود فایل انواع کنسول و کراس

دسته بندي : کالاهای دیجیتال » رشته برق و مخابرات (آموزش_و_پژوهش)
دانلود پروژه كراس آرم (کنسول)  -  Cross Arm

این تحقیق با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد

خلاصه و فهرست کلی:

كراس آرم (کنسول)  -  Cross Arm

جهت نگهداری سيم ها و مقره ها روی تیر از کنسول استفاده می شود.  كراس آرم نوعی کنسول به شکل بازوی متقاطع با پایه است که در شبکه های توزیع به طور انبوه استفاده می شود. ساخت انواع کنسول و کراس آرم مناسب به عواملی نظیر شرایط آب و هوایی و..

 اصولاً سه نوع كراس آرم از نظر جنس در شبكه های توزيع برق وجود دارد :

الف ) كراس آرم چوبی        
ب ) كراس آرم فلزی  
ج) کراس آرم کمپوزیت

 

الف) كراس آرم چوبی :

اين كراس آرم از خيلی وقت پيش برای خطوط تلفن، تلگراف و توزيع برق استفاده می شده است. کراس آرم چوبی در گذشته وهم زمان با استفاده گسترده از پایه های چوبی کاربرد داشتند

 ب) كراس آرم فلزی :

كراس آرم فلزی از بازو های مستقیم ناودانی آهن ساخته می شود. این نوع کراس آرم در مقایسه با کراس آرم های چوبی به مراتب از مقاومت بیشتری برخوردار می باشد. طول کراس آرم های فلزی برای اولین بار بر اساس استاندارد 212-20 وزارت نیرو و..

 ج) کراس أرم کامپوزیتی      
کامپوزیتی به جای نمونه فلزی دارای برتری هایی است ؛ از جمله کاهش وزن : سنگینی وزن بازوهای عرضی فلزی ( حدود ۲۰ کیلوگرم ) یکی از مشکلات شرکتهای انتقال و توزیع برق است . در مناطقی که به دلایل گوناگون از جمله ناهمواری سطح زمین و..

 

كراس آرم ال آرم یا (جانبی)       
در اصطلاح انگليسی به كنسول (كراس آرم) ال آرم و پرچمی سايد آرم گفته می شود. سايد آرم يعنی كنسول هایی كه كاملاً در يک طرف تير بسته می شوند. اين كنسول ها بيشتر برای رفع موانع به كار می روند و در كوچه ها و جاهایی و..

 كراس آرم پرچمی :  
همچنين در جاهایی كه فضای كافی جهت نصب كراس آرم معمولی نيست نظير كوچه های كم عرض و يا جاهایی كه در يک طرف درختكاری شده است می توان از كنسول های پرچمی استفاده كرد  و..

 كراس آرم دوبله (جانبی دو طرفه)      
در جاهایی كه نيروی كشش وارده روی كراس آرم بيشتر از حد معمول است و يا اسكلت استوارتری مورد نياز باشد از كراس آرم دوبله استفاده می شود و..

 کراس آرم جناقی (کانادائی)      
این کراس آرم که شبیه استخوان جناق است هادی های سه فاز را با فاصله مساوی از یکدیگر به صورت مثلث متساوی الاضلاع نگه می دارد و..

 

آرایش های مختلف پایه های هوایی

منظور از آرایش پایه، چگونگی نگهداری سیم های هوایی نسبت به یکدیگر است. چگونگی نگهداری هادی نسبت به هم به سه گروه تقسیم می شود :

الف) آرایش هادی ها به صورت مثلثی

و..

 

کنسول جناقی: این کراس آرم که شبیه استخوان جناق است، هادی های سه فاز را با فاصله مساوی از یکدیگر به صورت مثلث متساوی الاضلاع نگه می دارد. از این کنسول ها برای خطوط طولانی جهت تأثیر و..

 بهمراه پاورپوینت

دسته بندی: کالاهای دیجیتال » رشته برق و مخابرات (آموزش_و_پژوهش)

تعداد مشاهده: 5815 مشاهده

فرمت فایل دانلودی:

فرمت فایل اصلی: doc-ppt

تعداد صفحات: 40

حجم فایل:782 کیلوبایت

 قیمت: 45,000 تومان
پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.   پرداخت و دریافت فایل